ПІБ учителя
|
Назва роботи
|
Посилання на роботу
|
Купець
Тетяна Григорівна
|
Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва |
 |
Презентація екологічної казки "Попелюшка" |
 |
Екологічна казка "Попелюшка" |
 |
Виховна година "Країна здоров'я і добра" |
 |
Презентація до виховної години "Країна здоров'я і добра" |
 |
Урок-квест "Подорож країною Знань" |
 |
Виховна година "Україна - моя країна" |
 |
Курносова
Юлія Миколаївна |
Подорож країною казок |
 |
Подорож країною казок (презентація) |
 |
Україна - моя Батьківщина |
 |
Глузд Ольга Олексіївна |
Навчати сьогодні, як бути успішним завтра |
 |
Борова
Людмила Миколаївна |
Організація читацької діяльності на уроках зарубіжної літератури
|
 |
Коробко
Оксана Михайлівна |
Формування практичних навичок роботи з растровою графікою в учнів під час вивчення графічного редактора Gimp
|
 |
Самойлова
Світлана Анатоліївна |
Проблемне навчання на уроках української літератури |
 |
Макаренко
Оксана Іванівна |
Календарно-тематичне планування для 11 класу (друга мова) |
 |
Конспект уроку "Книги в нашому житті" |
 |
Презентація з німецької мови до теми "Meine Freizeit"
|
 |
Презентація з німецької мови до теми "Sport in unserem Leben"
|
 |
Презентація з німецької мови до теми "Bücher in meinem Leben"
|
|
Тестове завдання з німецької мови для 9 класу
|
 |
Тестове завдання з німецької мови для 7 класу
|
 |
Тесленко
Валентина Володимирівна |
Методичні матеріали |
 |
Карпенко
Наталія Василівна |
"Знайомство з програмою Tincercad"
|
|
«Убудовані функції Excel. 7 клас» в журналі Видавничої групи «Основа» «Інформатика в школі» |
 |
Стеценко
Інна Вячеславівна
|
Виховний захід "Ми маленькі українці" |
 |
Виховний захід для 2 класу "Осіння пригода" |
 |
Виховна година "Осінній бал - це свято осені" |
 |
Виховний захід до дня української писемності та мови "Наша мова калинова" |
 |
Войтенко
Марія Олексіївно
|
Публікація на Міжнародній конференції "Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2020)", 17 грудня 2020 р.
Сайт з тезами
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |