Головною метою закладу освіти є формування інтелектуальної еліти – особистості, що відповідає вимогам соціального замовника (батьків, закладів вищої школи, суспільства в цілому) і самої особистості, що прагне до постійного самовдосконалення, саморозвитку, самовизначення і самоактуалізації; особистості, що вміє орієнтуватися в системі суперечливих цінностей, бути конкурентоспроможною в умовах соціальних змін; особистості з розвинутим інтелектом, творчим потенціалом, що дбайливо ставиться до свого здоров’я.
Програма «Відкриття і пошук себе», як система інтенсивного інтелектуального розвитку дітей і підлітків молодшого і середнього шкільного віку є першим етапом і основою системи безперервної освіти. Система пропонує новий нетрадиційний підхід до навчання, що передбачає посилення психолого-педагогічного чинника в формуванні особистості.
- Обов’язкова загальнодержавна програма навчання з урахуванням індивідуально-групової форми занять;
- Додаткова факультативна програма з формування науково-теоретичного мислення, творчих здібностей, особистісних якостей з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей і підлітків.
- Моніторинг підвищення успішності з усіх шкільних предметів і рівня розвитку розумових здібностей;
- Підвищення рівня соціальної орієнтації і адаптації особистості.
"Саморозвиток і самовизначення”
Програма розвитку здорової і творчої особистості передбачає:
- розкриття потенційних інтелектуальних і комунікативних можливостей особистості;
- охорона психічного здоров’я Дитини і Дорослого в умовах закладу освіти;
- навчання мистецтву спілкування;
- відкриття нового погляду на світ;
- гармонізація взаємовідносин Дорослий-Дитина;
- допомога Дитині в пошуках її відправних точок розвитку і соціальної зрілості.
Програма «Елітна освіта»
- рекомендаційне формування випускних класів закладу освіти на основі психодіагностики інтелекту;
- поглиблене вивчення спеціальних шкільних предметів;
- вивчення додаткових предметів з включенням програм і викладачів профільних вузів;
- формування особистісних якостей, з включення питань соціальної адаптації, саморегуляції, етики міжособистісного спілкування.