Меню сайту
|
Театр початкових класівПробудіть у людині щиру зацікавленість до всього корисного, вищого, морального – і ви можете бути спокійними, що вона завжди збереже людську гідність. К.Д.Ушинський Театральна діяльність учнів початкових класів "Дивоцвіт" Сьогодні в умовах величезних змін у соціальному, економічному та політичному житті України постала проблема радикальної перебудови у сфері освіти та виховання, мета якої – формувати конкурентно-здібну, творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, до самореалізації та самовдосконалення. Метою роботи вчителя є - виховання творчого, мислячого, активного учня, який легко адаптується в умовах швидких змін суспільного життя, зорієнтованого на загальнолюдські якості, який має систему особистісних цінностей. Адже в кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал. Тому кожна дитина - це творець, яку треба розвивати. Кожен рік приходять до школи різні діти: кмітливі, тямущі і не дуже, контактні і замкнуті... Але всіх їх об'єднує одна, з моєї точки зору, проблема - вони дивуються і захоплюються все менше і менше, інтереси їх одноманітні: ляльки Барбі, моделі машинок, комп'ютери, ігрові приставки... Та наше суспільство як ніколи потребує активних і творчих людей. Як же пробудити в дітях цікавість до світу і до самих себе? Як примусити їх душу “працювати”? Як зробити творчу діяльність потребою, необхідною часткою життя? Розмірковуючи над цим питанням, приходиш до висновку: допомогти може театралізована діяльність. Беручи участь у театралізованих іграх, дитина входить в образ, перевтілюється в нього, живе його життям. Тому драматизація та театралізація є найбільш розповсюдженим видом дитячої творчості. Це пояснюється двома основними моментами: По-перше, драма, що основана на діях які виконує сама дитина, найбільш близько, дієво і безпосередньо поєднує художню творчість з особистими переживаннями. В драматичній формі здійснюється цілісне коло уяви, в якій образ, створений з елементів дійсності, втілює і реалізує знову в дійсність, хоча б умовну. Таким чином, прагнення до дій, до втілення, до реалізації яке закладено в самому процесі уяви, саме в театралізації знаходить повне здійснення. Другою причиною близькості драматичної форми для дитини є зв'язок будь-якої драматизації з грою. Драматизація ближче, ніж будь-який вид творчості, безпосередньо пов'язана з грою, цим коренем всієї дитячої творчості. В цьому й заключається найбільша цінність дитячої гри “в театр”. Гра-драматизація дозволяє вирішити безліч завдань: від ознайомлення з суспільними явищами до формування елементарних математичних знань фізичної досконалості. Підготовка та показ вистав - це творча діяльність, це інтегроване заняття, воно синтезує різноманітні знання та вміння дітей, сприяє розвитку їхніх творчих здібностей: спостережливості, репродуктивної уяви, фантазії, уміння аналізувати та порівнювати, формує естетичні смаки, сприяє глибокому знайомству учнів з народними традиціями і обрядами, розвитку артистизму, закріплює правила поведінки, виховує повагу до людей, згуртовує колектив класу та налагоджує контакти з батьками. Отже, педагог повинен докласти чимало зусиль, щоб театралізовані дійства були вдалими, на високому професійному рівні, - створити всі умови для своєчасного, повноцінного, всебічного фізичного, психологічного та духовного розвитку дитини. Вистава 2019-2020 навчального року "Попелюшка" Вистава 2017-2018 навчального року "Добро перемагає зло" Вистава 2016-2017 навчального року "Білосніжка та сім гномів" Вистава 2015-2016 навчального року "Екологічна казка" Вистава 2013-2014 навчального року "Великодня казочка"
Підготувала вчитель початкових класів Купець Тетяна Григорівна |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||