Вівторок, 19.03.2024, 10:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Поради класним керівникам у роботi з дiтьми

Поради класним керівникам у роботi з дiтьми

  1. Встановіть довірчі взаємини з дитиною; будьте доступним, чесним і послідовним; поважайте особистість дитини.
  2. Спілкуючись із дитиною, залучайте її до такої діяльності, яка б зменшувала внутрішнє напруження і тривожність (прогулянки, рухливі ігри, пов'язані з фізичним навантаженням, танці тощо).
  3. Постійно спостерігайте за поведінкою дитини, схильної до агресії, особливо під час звичної діяльності, коли можуть виникнути конфлікти, усуньте небезпечні предмети з поля діяльності дитини; якщо необхідно, будьте готові продемонструвати силу. Сила (але не жорстокість!) є для дитини доказом того, що дорослий контролює ситуацію й гарантує безпеку іншим дітям.
  4. Пропонуйте швидкий позитивний зворотний зв'язок для прийнятих форм поведінки:
  • розпізнавайте та підтримуйте основні позитивні риси дитини, заохочуйте до повторення бажаних вчинків;
  • ставте перед дитиною невеликі конкретні завдання і сприяйте їхньому виконанню;
  • великий успіх складається з малих, і навіть невеликий успіх підвищує самооцінку.
  1. Пропонуйте швидкий реальний незагрозливий зворотний зв'язок для неприйнятних форм поведінки: в агресивної дитини майже завжди є бажання справити враження на ровесників та вихователів. Водночас у неї не вистачає знань про те, як її сприймають інші, тож, заспокоївши її, можна допомогти дитині усунути небажане в поведінці.
  2. Відпрацьовуйте можливі конфліктні ситуації, демонструючи за допомогою рольової гри адекватну безпечну реакцію. Для рольових ігор використовуйте епізоди з популяр­них дитячих творів. Під час гри запитайте дитину: «Як ще могла вчинити ця дійова особа?» Дайте можливість їй та іншим дітям через обрану роль оцінити вчинки головного героя.
  3. Розділяйте оцінку поведінки дитини та оцінку її особистості: «Я не вважаю тебе поганим, та вчинок твій — неправильний». Не зважайте на дії дитини, якщо бачите, що вона хоче маніпулювати вами.
  4. Відповідно до програми «Основні орієнтирів виховання учнів 1–11 класів загальноосвітніх закладів України» організуйте проведення виховних заходів з наступних тем:
  1. «Пізнай себе» ( 5 клас)
  2. «Мої права та права інших» ( 6 клас)
  3. «Промова на захист добра, милосердя, честі, любові» (8 клас)
  4. «Без добрих справ не має доброго імені»(9 клас)
  5. «Стався до людей так, як би ти хотів ,щоб ставились до тебе» ( 10 клас)
  6. «Відшукай себе серед інших» ( 10 клас)
  7. «Народжений бути унікальним» ( 10 клас)
  8. «Твоє майбутнє у твоїх руках» ( 11 клас)
  9. «Людина народжується для вічності» (11 клас)

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2024