Вівторок, 19.03.2024, 07:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Голосую за здоровий спосіб життя

Голосую за здоровий спосіб життя

Мета:
        1. Забезпечення формування в учнів пріоритету здоров’я та мотивації вести здоровий спосіб життя.
        2. Підвищення фізичного рівня, психологічного і духовного здоров’я; зниження загальної захворюваності дітей різноманітними засобами.
        3. Виховування у колегіїстів бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я як однієї з найвищих людських цінностей.
        4. Створення умов для реалізації творчого та інтелектуального потенціалу учнів, спрямування їх на духовне та фізичне самовдосконалення.

Завдання:
1. Створення умов, що могли б максимально сприяти формуванню психологічно здорової (фізично, психічно, духовно), компетентної, соціально-адаптованої і соціально-творчої особистості учнів і вчителів з досить високою потребою в самореалізації і самовдосконаленні, з гуманістичним світоглядом і почуттям відповідальності за долю своєї країни її народу.
2. Удосконалення форм і методів роботи, які сприяють формуванню здорового способу життя та негативного ставлення учнів до шкідливих поведінкових звичок.
3. Впровадження в практику роботи закладу освіти сучасної моніторингової діагностики та корекції шкідливих звичок учнів.
4. Створення в закладі освіти цілісної системи формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.
5. Взаємодія педколективу з батьками та громадськістю в системі формування навколо дитини здорового середовища.
6. Формування здоров’язберігаючої компетентності

Основні положення проекту
Шляхи і засоби досягнення мети проекту:
1. Теоретична, інформаційна і діагностична підготовка вчительських кадрів.
2. Удосконалення управлінської діяльності колегіуму щодо реалізації наміченого проекту.
3. Організація оздоровчих заходів, робота з формування в дітей шкільного віку мотивації здоров’я і поведінкових навичок здорового способу життя.
4. Інтеграція ресурсів: педагогічних, медичних, психологічних.
5. Навчання учнів здоровому способу життя, прийомам особистої самодіагностики і саморегуляції.
6. Науково-просвітницька та організаційна робота з батьками.
7. Розвиток проблеми здоров’язберігаючої педагогіки.
8. Інтеграційна діяльність з науково-педагогічними, медичними і державними установами.
9. Забезпечення фінансово-господарської діяльності по зміцненню матеріально-технічної бази колегіуму.
10. Організація професійної адаптації вчителів.

Очікувані результати
1. Підвищення загального рівня фізичного здоров’я учнів, учителів та батьків.
2. Зниження показників захворюваності і резервних можливостей дітей та вчителів.
3. Формування ставлення до здоров’я як до цінності; це включає свідоме і відповідальне ставлення учнів, батьків та вчителів до своєї поведінки до своєї поведінки, яка впливає на стан здоров’я.
4. Зміна соціального менталітету батьків та формування в них навичок участі в різноманітних позашкільних формах виховної роботи.
5. Створення банку даних для аналізу та керування оздоровчим та виховним процесом.
6. Конкретним результатом навчання і виховання є розвиток життєвих (психосоціальних) навичок учнів, зокрема таких, як уміння приймати рішення, вирішувати проблеми, творчо і критично мислити, спілкуватися, мати почуття гідності, будувати міжособистісні стосунки, долати емоції і стреси, відчувати себе громадянином.
7. Випускник, у якого сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої для забезпечення його автономності та самостійності в різноманітних сферах життєдіяльності;
8. Здорова (фізично, психічно, соціально, духовно), компетентна, соціально-адаптивна та творча особистість, з розвиненою потребою в самореалізації та самовдосконаленні;
9. Випускник, який буде бережно ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності; який вміє виробляти власний життєвий проект, вміє бути успішним та конкурентоспроможним.

Медико-психологічний аспект
1. Динаміка захворювань учнів і педагогів.
2. Рівень нервової, фізичної напруженості учнів, педагогів.
3. Показники наявності шкідливих звичок учнів, педагогів.
4. Диференціація учнів з урахуванням їх стану здоров’я.

Соціально-педагогічний аспект
1. Розмаїття програм, відповідність потребам учнів і їхніх батьків.
2. Показники соціальної адаптації випускників.
3. Динаміка правопорушень.
4. Розвиток рівноправних відносин між суб’єктами загальноосвітнього процесу.
5. Створення творчих стимулів для всіх учнів та розмаїття форм стимулювання.
6. Забезпечення наступності початкової та середньої освіти.

Юридичний аспект
1. Реалізація прав дитини на одержання освіти відповідно до нормативних актів і потреб учнів.
2. Планування і використання навчальних планів, програм відповідно до державних стандартів.

Економічний аспект
1. Поліпшення матеріально-технічної бази колегіуму.

Управлінський аспект
1. Цільова і цілісна система виховної роботи, єдність педагогічних вимог.
2. Дієвість інформаційного забезпечення колегіуму.
3. Реалізація принципу особистісно орієнтованого підходу.
4. Створення сприятливого психологічного клімату для здійснення функціональних обов’язків, підтримка творчо працюючих випускників.
5. Узагальнення та впровадження в практику роботи ППД за даною тематикою.

       Заходи
1. Пішохідна екскурсія ”Місто в якому я живу“ (1- 4 кл.)
2. Ігри: ”А нумо козаки“, ”Веселі старти“ (1- 4 кл.)
3. Спортивне свято ”Тато, мама і я – спортивна сім’я“ (1- 4 кл.)
4. Конкурс малюнків ”Ми за здоровий спосіб життя“ (1-7 кл.)
5. Театралізовані вистави ”Суд над шкідливими звичками“ (1-11 кл.)
6. Години спілкування з елементами тренінгу ”Шкідливі звички: наркоманія та алкоголізм“ (6-11 кл.), ”Розвиток толерантності“ (9 кл.), ”Взаємовідносини статей“ (11 кл.), ”Що таке щастя?“ (10-11 кл.), ”Режим дня“ (5-6 кл.).
7. Чемпіонат класу, колегіуму з шахів.(1- 6 кл.)
8. ”Козацькі забави“ (7- 8 кл.)
9. Спортивно-туристичні змагання (5- 11 кл.)
10. Робота туристичного клубу ”Калинка“.
11. Місячник здоров’я і спорту (1-11 кл.)
12. Міні-футбол – змагання серед класів (4-11 кл.)
13. Спартакіада з легкої атлетики.
14. Організація та проходження медичного огляду учнями, вчителями.
15. КВК ”Бути здоровим модно“ (9-11 кл.)
16. Свято до Дня Захисника України ”Лицарський турнір“ (10-11 кл.)
17. ”Свято Нептуна“ (1-7 кл.)
18. Гурток ЮІР.
19. Гурток ДЮП.
20. Цикл екскурсій (1-11 кл.).
21. Малі Олімпійські ігри (1-6 кл.)
22. Бесіди психотерапевта Шеховцової В.В. на тему ”Алкоголь та його вплив“.
23. Випуск бюлетенів здоров’я.
24. Впровадження фізкультурно-оздоровчого комплексу школярів України ”козацький гарт“.
25. Участь у міському етапі фізкультурно-оздоровчого патріотичного фестивалю школярів України ”Нащадки козацької слави“.
26. Конкурс-армреслінг (9-10 класи).
27. Програма ”рівний-рівному“.
28. Батьківські збори із залученням фахівців з питань формування здорового способу життя.
29. Тематичні виставки.
30. Постійне проведення управлінського моніторингу здоров’я.
31. Лікувально-профілактичні заходи.
32. Робота пришкільного оздоровчого табору.
33. Забезпечення збалансованого і якісного харчування учнів.
34. Електронний банк даних щодо рівня фізичного розвитку і рівня здоров’я школярів.
35. Розробка індивідуальних програм корекції стану здоров’я для учнів з хронічними захворюваннями.
36. Відпрацювання технології побудови уроку, що забезпечує збереження здоров’я учнів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2024