Самоврядування
УДОСКОНАЛЕННЯ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
ЧЕРЕЗ РОБОТУ САМОВРЯДУВАННЯ
Актуальність: створення органів учнівського самоврядування у навчально-виховних закладах допомогає виховати і сформувати свідомого, з активною громадською позицією громадянина України, сприяє виробленню у колегіїстів почуття господарів свого навчального закладу, покращенню стосунків і діяльності, вміння співпрацювати на принципах гласності і демократії, через включення дітей у динамічну систему ролей, які є своєрідним тренажером, де ці навички практично виробляються і закріплюються. Самоврядування сприяє розширенню діапазону діяльності дорослих і дітей – членів єдиного колективу, можливості їх співдружності, творчому пошуку, ініціативі
Учасники проекту:
1. Педагог-організатор.
2. Учні 9-11 класів.
3. Класні керівники.
4. Адміністрація.
5. Педагогічний колектив.
6. Батьківський колектив.
7. Психолог колегіуму.
8. Соціальний педагог.
9. Самоврядування.
Мета і завдання:
1. Створення чіткої організаційної структури для здійснення зв’язку між адміністрацією та колегіїстами.
2. Активізація безпосередньої участі колегіїстів у формуванні та реалізації цілісної учнівської політики в колегіумі.
3. Сприяти виявленню лідерів серед колегіїстів, створення умов для реалізації їх організаторських здібностей
4. Створення умов для розкриття творчого потенціалу колегіїстів, сприяння їх інтелектуальному, культурному, духовному, фізичному розвитку
5. Спияння збереженню і розвитку історичного розвитку самоврядування українського народу.
6. Сприяння зґуртованості учнівського колективу, розвитку відповідальності за власні дії.
7. Захист і реалізація прав і свобод учнівської молоді.


Очікувані результати:
1. Активна діяльність ограну учнівського самоврядування “Школа майбутнього лідера” з акцентацією уваги на проблемах навчального закладу, міста, області.
2. Активне залучення учнів до життя колегіуму, сприяння їх участі в управлінні навчальним закладом і вирішенні питань учнівського життя.
3. Вироблення в представників учнівського самоврядування навичок управління і комунікації.
4. Формування у учнів активної життєвої позиції, високої правової культури.
5. Стимулювання інтересу колегіїстів до навчання, трудової і суспільно - корисної діяльності.
6. Створення оптимальних умов для виявлення і розвитку творчих здібностей, організаційних навичок, згуртованості колективу.
7. Створення сприятливих умов для самореалізації особистості.
8. Вільний розвиток учнів.
9. Поширення в навчальному закладі принципів демократії, особистої свободи та відповідальності кожного учня.
10. Встановлення взаємодії адміністрації колегіуму, педагогічного колективу з учнями.
|