Вівторок, 19.03.2024, 09:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа життєвого успіху

Автор проекту, науковий керівник, Голова Всеукраїнського благодійного фонду

"Освіта України” Максюта Н.Д. (інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОНУ).

Демократизація освіти, надання їй державно-національної спрямованості вимагають від науковців і практиків пошуку нових шляхів якісного вдосконалення виховання і розвитку підростаючої особистості.

На даний час повинна діяти така модель вихованості людини, яка б давала їй змогу вирішувати складні питання життєтворчості, успішно досягати індивідуальних і суспільних цілей. 

Сьогодні заклад освіти поступово, але неухильно рухається в напрямі інноваційного забезпечення умовами взаємодії шкільних знань, умінь з економічними вимогами до працівника. Цей напрям має вивести шкільну освіту на якісно новий рівень, що сприятиме виконанню головної її функції - підготувати  до соціальних змін, зробити їх конкурентноспроможними на ринку праці, сформувати успішну особистість.

Педагогіка успіху є сьогодні на етапі піднесення. Існуючі досі педагогічні системи теж ставлять за мету успіх у здобувача освіти. І лише тепер ця мета стає досяжною.

З одного боку їй сприяє – оновлення змісту освіти, інноваційні технології, нові організаційні  форми освіти, з іншого – у зв’язку з утвердженням у суспільстві ринкових відносин, в основі яких є конкуренція їх суб’єктів, соціальний попит на педагогіку успіху зазнав докорінних змін і на даний час якісна освіта ототожнюється з конкурентоспроможністю людини.

Даний проект розглядається як одна з можливостей модернізації сучасної освіти, формування партнерських стосунків між колегіумом, підприємствами і організаціями та фізичними особами і, зокрема, у створенні організаційно-педагогічних умов для формування успішної особистості, як моделі інноваційного закладу освіти – Школа майбутнього.

Мета, стратегії та завдання проекту.

Основою сучасного освітнього процесу є людина як найвища цінність. 

Головною тенденцією виховання стає формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе.

Набирає сили тенденція гармонійного поєднання інтересів учасників виховного процесу: вихованця, який прагне до вільного саморозвитку і збереження своєї індивідуальності; суспільства, зусилля якого спрямовуються на моральний саморозвиток особистості; держави, зацікавленої у тому, щоб діти зростали громадянами-патріотами, здатними забезпечити країні гідне місце у цивілізованому світі.

Відсутність у частини молоді навичок конструктивного спілкування, загальних принципів розуміння сутності найпростіших соціальних процесів і явищ призводить до конфліктів, стресових ситуацій, неадекватної соціальної поведінки. Як наслідок – «втеча молоді від реальної дійсності» в алкоголізм, наркоманію, віртуальне комп'ютерне середовище.

Метою проекту є створення психолого-педагогічних умов та забезпечення освітнього процесу для формування успішної особистості шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій та відповідного програмно-методичного забезпечення на всіх етапах розвитку дитини.

Основне завдання проекту полягає в розробці та реалізації програмно-методичної системи курсів Школи радості і сили розуму, Школи життєвого успіху та Ділового центру успіх, як складових проекту створення технолого-розвивальних умов інтегрованого змісту профільного навчання, за допомогою яких учні в закладі освіти набувають життєвої компетентності як особистісного чинника, що сприяє формуванню успішної особистості.

Цілі проекту:

розробка й активне функціонування цілісної освітньої системи на основі запровадження сучасних особистісно орієнтованих технологій спрямованих на формування успішної особистості - громадянина України;

організація в закладі освіти цілеспрямованої, проектної і всебічної діяльності учнів у межах Школи життєвого успіху та у контексті ціннісного самоусвідомлення особистості на основі вивчення і засвоєння учнями загальнолюдських і національних цінностей, набуття високого рівня життєвої компетентності;

забезпечення співробітництва, співтворчості вчителів та здобувачів освіти у процесі освітньої та позаурочної діяльності, тощо;

реалізація цілісної програми формування основ успішної особистості - Школи життєвого успіху, як системи  під проектів підвищення життєвої компетентності колегіїстів;

забезпечення всебічної і ґрунтовної підготовки учителів, класних керівників, психологів до здійснення процесу формування успішної особистості.

Завдання проекту:    

розробити та експериментально перевірити ефективну цілісну систему взємопов`язаних самостійних курсів - "Школи життєвого успіху” в позаурочний час  як школи формування успішної особистості -  конкурентноспроможного випускника;

 

 застосувати програми, навчальні посібники з усіх курсів Школи життєвого успіху та методичні рекомендації з впровадження результатів експерименту в практику роботи;

розробити та апробувати власну модель Школи майбутнього.

Очікувані результати: 

Розробка моделі успішної особистості    випускника закладу освіти.

Організація діагностики розвитку успішної особистості – випускника закладу освіти.

Розробка і апробація структурно-змістової моделі закладу освіти як школи майбутнього.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2024