Вівторок, 19.03.2024, 05:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Крок до зірок

«Крок до зірок»

    

І. Опис проекту
       Питання дитячої обдарованості завжди викликало інтерес, і нині є  досить актуальним і відкритим для вивчення. Сьогодні ні в кого не викликає сумнівів, що потенціал обдарованості є найціннішим ресурсом духов
ного поступу і матеріального розвитку людства. Ця проблема ставить завдання теоретичного дослідження обдарованості, а також узагальнення досвіду з цього питання.
       Поняття «обдарованість» означає особливо сприятливі внутрішні передумови розвитку дитини, внутрішню установку, направленість особистості, яка розвивається. Виявлення обдарованих дітей, їх подальший розвиток, пошук педагогічних технологій професійної спрямованості та обдарування, залучення до цієї роботи громадських та соціокультурних організацій, керівників гуртків, класних керівників, самоврядування є важливим завданням  психологічної і педагогічної  практики у колегіумі.

       Актуальність проекту: Школа нового типу сьогодні являє собою передусім освітній процес, у якому центром стала дитина з її складним світом думок, почуттів, відповідальним ставленням до процесу навчання й прагненням учитися. Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи. Але якщо для дитини не створити спеціальних умов, обдарованість її в більшості випадків утрачається. Тому діяльність педагогічного колективу закладу освіти спрямована на створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання учнів та розвитку індивідуальних здібностей кожної дитини.
 

Учасники проекту:
     1. Адміністрація закладу освіти.
     2. Педагоги-організатори.
     3. Учні 1-11 класів.
     4. Класні керівники. Керівники гуртків.
     5. Педагогічний колектив.
     6. Батьківський колектив.
     7. Психолог колегіуму.
     8. Соціальний педагог.
     9. Самоврядування
.

ІІ. Структура проекту
Мета проекту:

       - здійснення пошуку обдарованих здобувачів освіти;
       - створення умов для виявлення творчого розвитку та саморозвитку кожного учня, формування творчої особистості та відчуття свого успіху, впевненості у власних творчих силах;
       - забезпечення формування стійкої мотивації кожної дитини до розвитку природних здібностей;
       - забезпечення розвитку творчих здібностей учнів через прийняття участі в різноманітних сферах діяльності.


Завдання проекту:
       - колективний пошук обдарованих учнів;
       - упровадження інноваційних педагогічних технологій з метою виявлення та сприяння розвитку обдарованих дітей;
       - створення умов для раціонального розвитку особистості, реалізація її потенціалу,  допомога учням у самовираженні;
       - поглиблення творчих здібностей школярів у колегіумі;
       - психолого–педагогічний супровід обдарованих дітей;
       - ознайомлення  батьків з кращими технологіями розвитку обдарованої дитини.
 
ІІІ. Опис діяльності
Етапи реалізації проекту:
Організаційний  етап:

       - створення творчої групи, яка буде працювати над реалізацією проекту;
       - підбір методичних рекомендацій для класних керівників, вчителів–предметників, керівників гуртків, педагога-організатора, психолога, соціального педагога для роботи з обдарованими  учнями;
       - проведення діагностичних досліджень для визначення напрямку обдарованості учнів;
       - визначення напрямків роботи;
       - залучення класних керівників, вчителів–предметників, керівників гуртків, батьків до роботи з обдарованими дітьми.

Практичний етап:
    - систематизація зібраної інформації про рівень розвитку творчих здібностей учнів;
    - розробка моделі організації роботи з обдарованими та здібними дітьми;
    - організація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми в позаурочний час.
    - складання індивідуальних планів роботи з обдарованими дітьми;
    - участь у різноманітних шкільних, міських, обласних конкурсах, фестивалях, змаганнях:

  • «День здоров'я», дні театру;
  • конкурси малюнків та газет;
  • кастинг «Колегіум має таланти»; конкурс юних талантів «Зірки колегіуму»;
  • міський конкурс «Молоді таланти Чернігова», «А я просто українка»;
  • свято «Золотий олімп колегіуму»;
  • конкурс презентацій: «Знайомтесь наш 5-й клас» (для учнів 5 класів), «Презентація 10-х класів»;           
  • конкурс «Щедрість рідної землі»; «Подаруй життя ялинці»; «Новорічна іграшка», «Подарунок ветерану», «Писанка»;
  • спортивні естафети, спартакіади;
  • літературні зустрічі з письменниками Чернігівщини;
  • проведення свята Першого дзвоника, Дня учителя, Козацьких забав, посвяти першокласників, Дня відкритих дверей, Дня Святого Валентина, 8 Березня, Дня Перемоги, Останнього дзвоника; Випускного вечора;
  • фотовиставках: «Першоцвіт» для учнів молодшої ланки, «Моє місто» для учнів старших класів

    - оцінювання результатів проведеної роботи;
    - розробка рекомендацій всім членам проекту щодо співробітництва.

3. Підсумковий етап:
       - Моніторинг результативності участі учнів у творчих конкурсах
       - Проведення щорічного свята «Золотий олімп», вручення грамот та нагородження медалями
       - Оформлення стенду «Золотий олімп»
       - Поповнення інформаційного банку даних «Обдарованість»
       - Висвітлення результатів в шкільній газеті «Голос колегіуму».

ІV. Очікувані результати проекту:
       - Заклад освіти стає більш відкритим для батьків та громадськості;
       - Створення банку даних про обдарованих та здібних дітей;
       - Об’єднавши зусилля вчителів, батьків, керівників гуртків, створити простір для розкриття талановитих учнів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2024