Середа, 12.12.2018, 21:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Педагогічний колектив

 

АДМІНІСТРАЦІЯ КОЛЕГІУМУ

Рубан Світлана Василівна - директор колегіуму

Заступники директора з навчально-виховної роботи

Дженджеро Лідія Андріївна     Кравченко Любов Іванівна

           

Коломієць                                         Дупло
Вікторія Олександрівна                  Валентина Григорівна

                                                                                       

Заступник директора з виховної роботи

Редчиць Світлана Іванівна

 

Дорогу здолає той, хто йде

     Важко сказати, якою буде освіта через 20-30рр. Це буде модернова європейська освіта з передовими управлінськими технологіями та діючою інноваційною моделлю розвитку. Від нашого спільного поступу до нової якості освіти залежатиме версія побудови майбутньої української школи.

     Велика наполеглива праця педагогічного колективу колегіуму стоїть на варті всебічного розвитку кожного учня, плекає творчі особистості, підтримує талановиту молодь.

     Науково-педагогічна проблемна тема колегіуму: "Створення акмеологічної моделі колегіуму за формою розвитку: Особистість - Творчість - Талант - Успіх".

     Науково-методична проблема, над якою працює колектив колегіуму: «Формування акмеологічної компетенції та розвиток акме-здібностей колегіїстів шляхом впровадження сучасних освітніх технологій».

     Виховна проблемна тема колегіуму: "Духовність і суспільна мораль, морально-етичне виховання - основні чинники акмеологічної системи виховання колегіїстів".

     Адміністрація, педагогічний колектив колегіуму прагнуть, щоб навчальний заклад працював не в режимі функціонування, а в режимі випереджального інноваційного розвитку.

     Школа, що розвивається, - це школа, в якій:

  • учень реалізує своє право на освіту відповідно до власних потреб і можливостей;
  • учитель розкриває свої професійні та особистісні якості;
  • керівник забезпечує успіх діяльності учня і вчителя;
  • колектив працює в режимі творчого пошуку;
  • панують відносини партнерської співпраці, довіри, успіху.

     У колегіумі такому розвиткові сприяють:

  • Наявність концепції розвитку колегіуму;
  • Здійснення в колегіумі експериментальної роботи;
  • Наявність у членів колективу спільної мети;
  • Функціонування системи самоуправління;
  • Наявність систематичної, ефективної, науково-методичної діяльності;
  • Наявність навчально-матеріальної бази, достатньої для формування оптимального освітнього середовища.

     Методична робота в колегіумі розглядається як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загально-культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності викладачів, формування у них готовності до самоосвіти та саморозвитку. Найбільша цінність колегіуму - творчий педагогічний колектив та великий потенціал обдарованої молоді середньої та старшої ланки.

     У колегіумі працює 119 вчителів:

- вища категорія - 66

- І категорія - 16

- ІІ категорія - 19

- спеціаліст - 14

- "старший учитель" - 30

- "учитель-методист" - 17

- молоді вчителі (стаж роботи до 3-х років) - 12

- пенсійного віку - 24

- працюють з неповним навантаженням - 10

- сумісники - 1

- керівники гуртка - 2

- бібліотекарі - 2

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2018