Вівторок, 19.03.2024, 11:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Модель школи майбутнього

Головною метою закладу освіти є формування інтелектуальної еліти – особистості, що відповідає вимогам соціального замовника (батьків, закладів вищої школи, суспільства в цілому) і самої особистості, що прагне до постійного самовдосконалення, саморозвитку, самовизначення і самоактуалізації; особистості, що вміє орієнтуватися в системі суперечливих цінностей, бути конкурентоспроможною в умовах соціальних змін; особистості з розвинутим інтелектом, творчим потенціалом, що дбайливо ставиться до свого здоров’я.

Програма «Відкриття і пошук себе», як система інтенсивного інтелектуального розвитку дітей і підлітків молодшого і середнього шкільного віку є першим етапом і основою системи безперервної освіти. Система пропонує новий нетрадиційний підхід до навчання, що передбачає посилення психолого-педагогічного чинника в формуванні особистості.

  • Обов’язкова загальнодержавна програма навчання з урахуванням індивідуально-групової форми занять;
  • Додаткова факультативна програма з формування науково-теоретичного мислення, творчих здібностей, особистісних якостей з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей і підлітків.
  • Моніторинг підвищення успішності з усіх шкільних предметів і рівня розвитку розумових здібностей;
  • Підвищення рівня соціальної орієнтації і адаптації особистості.

"Саморозвиток і самовизначення”

Програма розвитку здорової і творчої особистості передбачає:

  • розкриття потенційних інтелектуальних і комунікативних можливостей особистості;
  • охорона психічного здоров’я Дитини і Дорослого в умовах закладу освіти;
  • навчання мистецтву спілкування;
  • відкриття нового погляду на світ;
  • гармонізація взаємовідносин Дорослий-Дитина;
  • допомога Дитині в пошуках її відправних точок розвитку і соціальної зрілості.

 

 

 

 

Програма «Елітна освіта»

  • рекомендаційне формування випускних класів закладу освіти на основі психодіагностики інтелекту;
  • поглиблене вивчення спеціальних шкільних предметів;
  • вивчення додаткових предметів з включенням програм і викладачів профільних вузів;
  • формування особистісних якостей, з включення питань соціальної адаптації, саморегуляції, етики міжособистісного спілкування.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2024