Вівторок, 20.11.2018, 14:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Успішна адаптація учнів 1-го класу

Батькам корисно знати про ці важливі потреби,

щоб завжди мати тісний контакт з власними дітьми,

а також вплив на них.

1. Слова підтримки. Дорослі рідко хвалять дітей, частіше помічають помилки ніж досягнення. Якщо для Вашої дитини найважливішою Вашою допомогою є слова підтримки – хваліть.

2. Час. Вам необхідно потрапити у світ вашої дитини. Постарайтеся, щоб його інтереси стали Вашими. Не жалкуйте для дитини часу. Грайте, навчайтеся, розмовляйте дивлячись в очі дитині, так, щоб дитина знала, що Ваш дорогоцінний час належить лише їй.

3. Подарунки. Не зловживайте подарунками. Вони можуть втратити вплив на Вашу дитину, а у дитини сформується неправильна система цінностей. Якщо Ви ретельно вибираєте подарунок, даруйте його зі словами «Цей подарунок я вибрав тому, що дуже люблю тебе». Навіть відмовляючись, щось подарувати можна виражати любов. Наприклад «Ні, ми не будемо купувати змію, я дуже сильно люблю тебе».

4. Допомога. Батьки повинні постійно допомагати своїм дітям, коли робите для дитини щось особливе, скажіть, що це ви робите тому, що дуже любите її. нок, даруйте його зі словами «Цей подарунок я вибрав тому, що дуже люблю тебе». Навіть відмовляючись, щось подарувати можна виражати любов. Наприклад «Ні, ми не будемо купувати змію, я дуже сильно люблю тебе».

5. Ласка. Кожній дитині необхідна ласка. Але є діти для яких ласка найцінніший вияв любові батьків. у, що дуже любите її. нок, даруйте його зі словами «Цей подарунок я вибрав тому, що дуже люблю тебе». Навіть відмовляючись, щось подарувати можна виражати любов. Наприклад «Ні, ми не будемо купувати змію, я дуже сильно люблю тебе».

РЕКОМЕНДАЦІЇ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ 1 КЛАСІВ

ТА УЧИТЕЛЯМ – ПРЕДМЕТНИКАМ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ У 1 КЛАСАХ

  1. Враховуйте вікові особливості першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість вольової регуляції.
  2. Індивідуальний підхід до учнів та їх можливостей, щоб не послабити нервову систему, не знизити самооцінку та мотивацію до засвоєння знань.
  3. Створюйте ситуації успіху, хваліть учня за найменші досягнення.
  4. Надавайте учням можливість висловлювати свої думки, підкреслюйте цінність почутого.
  5. Надавайте учням можливість виплескувати енергію (фізкультхвилинки, ігри на перервах).
  6. Залучайте учнів до спільної діяльності для згуртування колективу.
  7. Звертайте увагу на поставу дитини під час сидіння за партою.
  8. Порівнюйте роботи учня лише з його попередніми роботами, а не з роботами інших учнів.
  9. Не наполягайте на відповідях біля дошки тих учнів, які виявляють тривожність, краще об’єднайте їх у групи, що працюватимуть разом.
  10. Особливу увагу приділяйте збереженню та зміцненню фізичного та психічного здоров”я учнів, їх моральному та громадському вихованню.
  11. З великою обережністю оцінюйте невдачі першокласника, адже він сам дуже болісно до них ставиться.
  12. Уникайте критики першокласника при свідках, а також вживання слів «завжди», «ніколи».
  13. Реалізовуйте демократичний стиль керівництва. Проявляйте доброзичливе ставлення, підтримку.
  14. Недопустимі ситуаціїї стресу на уроках.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2018