Понеділок, 26.09.2022, 14:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Чернігівський колегіум № 11

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційно-методичні роботи

САМООСВІТА

«Вчитель тільки відкриває двері, далі Ви йдете самі»

Китайське прислів’я

   Самоосвіта – це процес добровільної та усвідомленої пізнавальної діяльності, яка проводиться за індивідуальним бажанням і мотивується особистими мотивами.
   Кожен, хто хоче досягти кращого в своєму житті, повинен витрачати деякий час особисто на себе, щоби «не відставати від життя».

 

Назва роботи

Посилання на роботу

Учні-візуали, аудіали, кінестетики і дискрети: тонкощі успішної вщаємодії
Особливості упровадження елементів STEM-освіти в НУШ задля ранньої професійної орієнтації учнів
Проблема ейджизму в Україні
Експертне оцінювання компетентносней учасників сертифікації
Ігрові технології
Інноваційні форми роботи – ефективний засіб розвитку творчого потенціалу вчителя

Інтернет ресурси, які можна використовувати  для дистанційної роботи з учнями

Квіз: як адаптувати його до освітнього процесу

Лепбук як навчальна технологія в початковій школі.
Медіа-освіта: зарубіжний досвід
Медіаосвіта
Вимоги та використання мнемотехніки 

Організація самоосвітньої діяльності педагога у міжатестаційний період

Педагогіка партнерства
Розвиток соціокультурної компетентності учнів за умов інтерактивного освітнього середовища як підґрунтя впровадження реформ нової української школи.
Самоаналіз уроку як один із компонентів контролю за освітнім процесом
Формування професійної компетентності: сервіси для генерування хмар слів.
Соціально-педагогічні технології підтримки старшокласників у професійному самовираженні.
Створення безпечного освітнього середовища, формування в учнів цілісних життєвих навичок

Технологія веб-квест

Тьюторинг як альтернативна форма роботи з учнем

Запобігання стресу та хронічної втоми вчителів
ЗНО: позитиви, негативи та шляхи вдосконалення.
Кваліметричні вимірювання діяльності закладу освіти
Застосування методів проектів у НУШ
Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти. 
Як навчитись розуміти свої почуття?
Розвиток інтелектуально-творчих здібностей учнів за допомогою інноваційних технологій
Теоретичні аспекти формування дослідницьких навичок у здобувачів освіти
Оцінювання та самооцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
Можливості хмарних технологій в освіті.
Безпечне освітнє середовище. Профілактика шкільного булінгу.
З досвіду роботи вчителя української мови і літератури Чернігівського колегіуму № 11 Самойлової Світлани Анатоліївни
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту

Чернігівський колегіум №11© 2022